dinsdag 29 januari 2013

Tekstbureau


De kop van het nieuwe jaar is er af. Man is buitenshuis aan het werk, de kinderen zijn naar school, de dagen lengen alweer een beetje, en oh ja, onze koningin (ja, nog steeds de onze!) is vandaag jarig en stapt na 33 jaar op.
Tijd om aan het werk te gaan!
Met trots presenteer ik mijn website - www.mariskasmolders.nl - waarin ik mijn diensten aanbied als journalist en tekstschrijver. Schrijven is mijn passie, en dus heb ik besloten mijn vak, dat ik in Nederland ruim vijftien jaar in verschillende hoedanigheden heb uitgeoefend, nieuw leven in te blazen. Geïnspireerd door de rustieke omgeving van het Franse platteland, en uitgerust met alle moderne communicatiemiddelen. Het liefst werk ik voor verschillende opdrachtgevers en schrijf ik over uiteenlopende onderwerpen, waarbij ik door de jaren heen op een aantal gebieden expertise heb ontwikkeld. De afgelopen jaren zijn daar vanzelfsprekend een grote belangstelling voor Frankrijk en het fenomeen emigreren bij gekomen. Meer weten? Neem een kijkje op mijn website en wie weet à bientôt!

 




 





4 opmerkingen:

  1. Mooi Mariska om zo je beroep uit te kunnen oefenen. Ik moest altijd fysiek aanwezig zijn bij mijn baas maar jij kan alles op afstand doen!
    Je hebt er een smaakvolle website van gemaakt, maar één puntje: het stuk bij internationale samenwerking AFRIKAANS-BIERTJE-MET-HOLLANDSE-GEITENKAAS kon ik niet openen. De computer begon wel met de pdf te laden maar na enkele minuten wachten heb ik het maar afgebroken.

    Ik lees je verhalen trouwens graag.

    Groetjes Aat (www.kwaasteniet.eu)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aat, Dank voor je reactie en voor de opmerking betreffende mijn website. Ik weet dat er nog eea aan verbeterd moet worden, zeker mbt de linkjes naar de artikelen. Ik ga daar de komende tijd nog naar kijken. Maar leuk dat je de site zo goed hebt bekeken. Fijne zondag en groetjes! Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariska, Mooi hoor, om met je schrijversactiviteiten weer een nieuwe start te maken, héél véél succes ermee! We zullen je blijven volgen. Groetjes, Laszlo en Leontine, Petit-Shambhala - Chambonchard

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi LenL, Bedankt, ik ga mijn best doen! Jullie ook veel succes met de voortgang! Groetjes uit Mas d'Epignoux

    BeantwoordenVerwijderen